Ben and Ed Bencalypse İndir – Full HI2U

Ben And ED Bencalypse PC

Ben and Ed Bencalypse oyunu Sluggerfly tarafından geliştirildi ve steam üzerinden satışa sunuldu. Hikayeye bakacak olursak bir kaç ay önce sporcu Ed adındaki bir adam eğlenceli bir maratondan gümüş madalya kazandı. Ancak bir talihsizlik sonucu bir kaç dakika sonra kalp krizinden öldü. Buraya kadar her şey normal. İlginç olansa 4 gün sonra cesedi çürümüş bir şekilde Ben adındaki bir çocuk tarafından bulundu. Ancak ters giden bir şeylerin olduğunu Ben anladı. Ed aslında yaşayan bir ölüydü!

Ben ve Ed arkadaş oldular. Ben, Ed için et bularak yedirdi ve onu besledi. Hikaye burada devam ediyor ve asıl oyuna geçiş yapıyoruz. Zombi arkadaşımızı sanki bir olimpiyat oyunlarına katılmış gibi bir çok parkurlarda sınıyoruz. Dikkat edin zombi arkadaşınız parçalanabilir. Oyunu HI2U tarafından yayınlanan sürümüyle indirerek bir çok yeni güncellemeye de sahip olabilirsiniz.Bu versiyonda eklenen yenilikler;

  • 32 Bit desteği
  • Ben ile de oynayabilme
  • Yeni eklenen bölümler; Bencalypse, The Fall, Box15_435_0x00005
Sistem Gereksinimleri
  • İşletim Sistemi: Window 7/8 32-bit
  • İşlemci: Quad-core Intel yada AMD, 2,0 GHz yada daha hızlısı
  • Bellek: 4 GB RAM
  • Ekran Kartı: DirectX 10 destekli ekran kartı
  • Boyut: 1,11 GB
İndirme Linkleri

İndirme Linkleri

Görseller

Ben and Ed Bencalypse Oyun İçi Görüntüleri1 Of 12

video.png (355×81)

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın